Google-форми

Робота з Google формами

Створити ефективні онлайнові тести та анкети та опитувальники допоможуть форми на Google диску.
Google Форми
– це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати заходи, складати опитування та анкети, а також збирати іншу інформацію. Форму можна підключити до електронної таблиці Google, і тоді відповіді респондентів будуть автоматично зберігатися в ній. Якщо ця функція не включена, ви можете відкрити меню “Відповіді” і переглянути короткий зміст.
Форму можна створити як в меню Google Диска, так і в існуючій електронній таблиці.
Створення форми в Google Диску
.
  • · Натиснути кнопку Створити і вибрати пункт Форма.
  • · Обрати шаблон Форми та дати їй назву.
  • · Додати питання тесту.
Ви також можете структурувати форму, розділивши її на кілька сторінок і додавши до них заголовки.
Додавання питання.
Щоб вставити питання, натисніть на стрілку поруч із кнопкою "Додати елемент" і виберіть у спадному меню один з наступних типів питання:
Текст.
Респонденту пропонується вписати короткий відповідь.
Текст ( абзац)
. Респондент вписує розгорнуту відповідь .
Один зі списку.
Респондент повинен вибрати один варіант відповіді з декількох .
Кілька зі списку.
Респондент може обрати кілька варіантів відповіді.
Список, що випадає
. Респондент вибирає один варіант з розкривного меню.
Шкала.
Респондент повинен поставити оцінку, використовуючи цифрову шкалу (наприклад, від 1 до 5).
Сітка.
Респондент вибирає певні точки в сітці, що складається із стовпців і рядків .
Дата
. Респондент вибирає дату, використовуючи календар.
Час.
Респондент вибирає точний час або часовий проміжок.
Якщо ви натиснете саму кнопку "Додати елемент", а не на стрілку поруч із нею, то за замовчуванням буде додано текстове питання. Якщо потрібно змінити його на інше, виберіть потрібний пункт зі списку під назвою "Тип питання".
Потім впишіть варіанти відповідей. Хочете пояснити своє запитання? Додайте коментар у полі "Пояснення". Ви можете також встановити прапорець "Зробити це питання обов’язковим": тоді користувач не зможе відправити форму, не відповівши на нього.
Редагування питань, заголовків і сторінок.
Ви можете виконати наступні дії з кожним питанням, заголовком або новою сторінкою своєї форми, що знаходяться праворуч від назви запитання:
  • Редагування.
  • Копіювання.
  • Видалення.
Зберігання відповідей.
Після відправки форми розпочнеться запис відповідей. Ви зможете вирішити, де вони зберігатимуться. Це можна зробити пізніше, відкривши вікно редагування форми і натиснувши кнопку "Зберігати відповіді" на панелі інструментів.
Відповіді можна зберігати в таблиці або безпосередньо у формі. Таблиця дозволяє бачити їх у хронологічному порядку в міру надходження. Якщо відповіді записуються у форму, вони будуть доступні у вигляді зведення або CSV-файлу.
У діалоговому вікні "Збереження відповідей" можна створити нову таблицю для запису відповідей і присвоїти їй будь-яку назву. Ви також можете встановити прапорець "Завжди створювати нову таблицю", якщо хочете зберігати відповіді на всі майбутні форми в таблицях.
Крім того, відповіді можна записувати на окремий аркуш у поточній таблиці. Натисніть на "Новий лист існуючої таблиці" і потім кнопку "Вибрати". Ви побачите список своїх електронних таблиць. Встановіть прапорець поруч з потрібним файлом і натисніть "Вибрати". У таблицю буде додано новий аркуш, у якому відобразяться відповіді респондентів. Зверніть увагу, що одна таблиця не може приймати відповіді з декількох форм.
Коли таблиця обрана, кнопка "Зберігати відповіді" на панелі інструментів замінюється на кнопку "Переглянути відповіді". Натисніть її, щоб відкрити результати опитування (або увійдіть в таблицю через меню Диска ).
Підсумок відповідей.
Підсумок відповідей можна переглянути двома способами:
І спосіб: в електронній таблиці з відповідями
ІІ спосіб: з режиму "Зведена Форма"
В результаті на екрані ви побачите в вигляді діаграми підсумки відповідей.
За допомогою Google Форм можна швидко проводити різноманітні опитування, аналіз та перегляд відповідей.

Немає коментарів:

Дописати коментар